Online TRening

Karins "Worlds greatest stretch"

Karins 8 minutter styrketrening med sklisokker

Tones Trix & Mix - Oppvarming

Tones Trix & Mix - Styrke

Gjermunds Pilates

Ane's Tabata OPPVARMING: Denne oppvarmingen passer til de fleste treningsformer. Her starter vi med dynamisk tøying (hvor du beveger deg i øvelsene). Målet er å øke mobiliteten og gjøre deg klar for trening. Mot slutten øker vi tempoet for å få opp varmen i kroppen din. .
TABATA 1-5: En tabata varer i 4 minutter. Den består av 8 intervaller hvor hvert intervall varer i 20 sekunder etterfulgt av 10 sekunder hvile mellom intervallene. Hver av disse fem tabataene består av to øvelser som vi kjører annen hver av. Til sammen vil hver øvelse kjøres fire ganger.
NEDTRAPPING: Etter en treningsøkt som tabata med høy puls er det veldig godt for kroppen å få roet ned. Vi starter med avspenning liggende på gulvet før vi videre forsiktig strekker ut liggende, og etter hvert stående. Nedtrappingen kan også brukes alene eller etter hvilken som helst annen treningsøkt.

Jannes kondisjonstrening 1/5

Jannes kondisjonstrening 2/5

Jannes kondisjonstrening 4/5

Jannes kondisjonstrening 5/5

Tones Mix & Trix - 2

Tones Mix & Trix - 2

Tones Mix & Trix - 2

Tones Mix & Trix - 2

Tones Mix & Trix - 2

Helenes oppvarming

Helenes styrke

Helenes tøying

Karins Core De Luxe - 1/6

Karins Core De Luxe - 2/6

Karins Core De Luxe - 3/6

Karins Core De Luxe - 4/6

Karins Core De Luxe - 5/6

Karins Core De Luxe -6/6

Close Menu